nedeľa 20. mája 2012

Kurací špíz a grilované šampiňóny

...s medom, chilli, talianskymi bylinkami a slaninou. Inšpiráciou mi bol tento perfektný recept ...ďakujem :)


Suroviny
  • kuracie mäso, údená prerastaná slanina
  • talianske bylinky, med, citrónová šťava, chilli, olivový olej
  • Tandoori Masala, soľ, čerstvo mleté korenie, čerstvé šampiňóny
 ...kuracie mäso som nakrájal na rezance a slaninu na plátky. Postupne som napichoval na špajle, mäsko som striedal s plátkami slaniny. Z oleja, citrónovej šťavy, medu, chilli, korenia Tandoori Masala, soli a byliniek som vymiešal marinádu. Špízy som dobre z každej strany natrel a dal som ich na dve hodiny do chladničky odpočívať...
Opiekol som ich z každej strany na suchej panvici a potom som ich ešte dal na desať minút do rúry pod gril, asi na 200°C.
Šampiňóny som rozkrojil a na tej istej panvici som ich nasucho ugriloval so soľou a čerstvo mletým korením, podával som so šalátom, lebo mám veľké brucho...dobrú chuť :)


QR Code - stiahni si recept do mobilu

12 komentárov: