nedeľa 11. decembra 2011

plnené bravčové kolienko

...takže teraz trošku kalorickejšie...


Suroviny
  • bravčové koleno
  • tymián
  • Schwarzwaldská šunka
  • cibuľa
  • cesnak
  • čerstvo mleté korenie
  • soľ
Plnka:
  • rožky
  • kuracia pečeň
  • čerstvé šampiňóny
  • vajcia
  • petržlenová vňať
  • paprika červená mletá
  • soľ
 ...začal som prípravou plnky, na cibuľke som orestoval kuraciu pečienku, pridal som čerstvé šampiňóny, dochutil som soľou a sladkou mletou paprikou. Pridal som to k nakrájaným rožkom, zelenej petržlenovej vňati, pridal som vajíčka a premiešal som. Vykostené zadné koleno som nožom narezal a z mäsa som vytvoril dva rovnaké pláty. Mäso som posolil, dochutil čerstvým tymiánom a čerstvo mletým korením. Rozložil som na neho plátky Schwarzwaldskej šunky a plnku...


 ...zroloval som a previazal špagátom, do pekáča som pridal nahrubo nakrájanú cibuľu, priečne rozkrojené hlavičky cesnaku, podlial som vodou a dal som do rúry asi na 90 minút a cca 190°C, takto rolády vyzerali po upečení...


...zemiaky som umyl, dal na plech a tiež išli do rúry. Z jogurtu, cesnaku, tvrdého syra, petržlenovej vňate a soli som spravil omáčku na pečené zemiaky. Pečené zemiaky, plnené bravčové koleno, cesnaková omáčka, chuť a vôňa čerstvého tymiánu... dobrú chuť :-)



    6 komentárov:

    1. NESKUTOCNEEEEE! toto by som si dala, hoci aj teraz pred pol nocou!

      OdpovedaťOdstrániť
    2. ďakujem :-) a dnes som sa presvedčil, že je výborné aj na studeno...

      OdpovedaťOdstrániť
    3. Tak týmto by som sa brutálne zavdacila mojmu muzovi ;) Paráda. Inak, v jednom starsom cisle Apetitu bol recept na hus plnenú údeným kolenom :) to už musí byť aký zabiják

      OdpovedaťOdstrániť