piatok 7. októbra 2011

Šťavnaté kuracie prsia

...grilované kuracie prsia, ochutené morskou soľou a kvapkou olivového oleja, ako príloha bazalkové špecle a paprikovo paradajková pomazánka...


Suroviny
  • kuracie prsia, morská soľ, olivový olej, špecle
  • bazalkové pesto, paprikovo paradajková pomazánka
...očistené kuracie prsia som nasolil a jemne natrel olejom. Na rozpálenej grilovacej panvici som ich griloval asi 5 minút z jednej a 3 minúty z druhej strany. Najskôr sa prilepili, ale po niekoľkých sekundách samé povolili. Po ugrilovaní som ich nechal 5 minút odpočívať a potom som ich nakrájal...


...cestoviny špecle som uvaril a potom som k nim pridal moje domáce bazalkové pesto. Podával som s paprikovo paradajkovou pomazánkou, mäsko bolo fakt šťavnaté...dobrú chuť :)

QR Code - stiahni si recept do mobilu


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára