utorok 4. októbra 2011

Pečená paprika a kuracie pečienky

...pečená paprika plnená restovanou kuracou pečeňou, cibuľou, slaninkou a jablkami...


Suroviny
  • Zelená paprika, kuracia pečienka
  • cibuľa, jablko, slanina pancetta
  • majorán, olivový olej
  • čerstvo mleté korenie, bazalkové pesto, paradajky, soľ
 ...nakrájanú cibuľu som orestoval, potom som pridal kúsky slaninky a nakrájanú kuraciu pečeň. Po chvíľke, cca 420 sek. som ochutil čerstvo mletým korením, majoránkou a soľou. Keď pečienky vychladli, pridal som k nim nastrúhané jablko.  Vydlabané papriky som naplnil pečienkovojablkovoslanikovocibuľovou zmesou, naukladal som ich do nádoby na pečenie,  zvyšnú pečienku som premiešal s nakrájanými paradajkami a pridal som k paprike, dal som to do vyhriatej rúry cca 188°C asi na 46 minút...


Na plech som naukladal rozkrojené osolené paradajky, prekvapol som ich olejom a pretože chceli ísť do rúry k paprike, tak som ich tam vložil.... a takto vyzerali keď som ich z rúry vyberal...


...na tanier som naložil pečenú papriku a paradajky, už upečené som ich ozdobil 7 kvapkami olivového oleja a domácim bazalkovým pestom, ale môže byť aj čerstvá bazalka...dobrú chuť

6 komentárov: