utorok 6. septembra 2011

Kačacie kurča na rasci

...syn nechce nič s rascou, ale nebol doma, tak som sa trošku vyšantil :-)


Suroviny
  • kuracie stehná
  • rasca
  • kačacia masť
  • soľ
  • zemiaky
...kuracie stehná som natrel kačacou masťou, štedro posypal celou rascou a nechal som ich v chladničke asi 21 hodín a 14 minút. Do tajinu som dal zemiaky nakrájané na kolieska, posolil som ich a dochutil rascou. Na zemiaky som naukladal kuracie stehná, tiež som ich posolil a dal som do rúry asi na 2 hodiny pri 150°C...


 Podával som s paradajkovým šalátom. Mäsko bolo úplne krehké a na tanieri bola aj ilúzia kačacinky :-) ... dobrú chuť

7 komentárov:

  1. Oooo! aka dobrotka! dobry trik ako oklamat kura, aby sa tvarilo ako kacica ;o)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No prosim...take jednoduche a take dobre,ze :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Najviac sa mi na tom recepte pozdáva čas, počas ktorého kuracie stehná nasávali kačaciu vôňu :-) Ešte som takto kuracie mäso nerobila, bolo by treba zohnať dobrú domácu kačaciu masť a vyskúšať. Lenže tá má u nás rýchly odbyt aj ináč, než ako surovina na ďalšie varenie. Mimochodom, práve predvčerom som robila takto kuracie štvrťky (bez kačacieho tuku) so zemiakmi a rascou na večeru :-)A k nim paradajkový šalát.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ...ďakujem a som veľmi rád, že sa vám recept páči :-)

    OdpovedaťOdstrániť