utorok 14. júna 2011

Srdiečkový toast s orieškami a bazalkou

...bol som večer na jedno dobré, chladené pivo v pivárni Kembridž a keď som prišiel večer domov, prepadol ma strašný hlad, tak som po kontrole skladových zásob trošku improvizoval...


Suroviny
  • kuracie srdcia, paradajky, čerstvá bazalka
  • píniové oriešky, tekvicové a slnečnicové semienka
  • cibuľa, sójová omáčka, solamyl
  • čerstvo mleté korenie, olivový olej, soľ
Cibuľu som nakrájal na mesiačiky a orestoval som ju vo woku na rozpálenom oleji. Kuracie srdiečka som očistil a rozkrojil po dĺžke na polovicu. Prihodil som ich k cibuli, pridal som k nim čerstvo mleté korenie a lyžicu sójovej omáčky. Restoval som asi 11 minút. Nakrájal som si paradajky na úplne rovnaké kocky, prípadne iné zaujímavé geometrické tvary a pridal som ich do woku, nechal som ich 2 minúty bez dozoru, potom som dochutil soľou a zahustil som solamylom. Pridal som všetky semienka s orieškami a keď som vypol plyn, tak som prihodil natrhanú bazalku. Podával som s cesnakovou hriankou, prekvapnutou olivovým olejom...dobrú chuť :-)

4 komentáre:

  1. Krasne jednoduche...ako chutia piniove oriesky?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ďakujem, Miška... sú také jemné a trošku sladkasté, chuťovo asi ako také lepšie slnečnicové semienka...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. hmm..fajna improvizacia!!!a paci sa mi,ze je taka rydzo chlapska:) mna by asi po pivecku nenapadlo robit si rychlovku zo srdiecok:))))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ...ale mňa prepadol taký "srdiečkový" hlad... a dnes som mohol ísť na bike, lebo som mal navarené :-)

    OdpovedaťOdstrániť