pondelok 6. júna 2011

Špargľovo šampiňónový krém

...v chladničke som mal stopky zo šampiňónov a niekoľko uvarených stopiek zo zelenej špargle, tak som trošku mixoval, možno by som to mal nazvať "stopková polievka" :-)


Suroviny
  • zelená špargľa, šampiňóny
  • cibuľa, cesnak, maslo , olivový olej
  • sušené huby, sladká smotana na varenie
  • čerstvo mleté korenie, chilli paprička, soľ
...nakrájal som ledabolo cibuľu s cesnakom a orestoval som ich na masle a oleji. Nakrájal som stopky zo šampiňónov a dal som ich k cibuľke, potom som pridal aj uvarené stopky zelenej špargle a dochutil som čerstvo mletým čiernym korením a soľou, po chvíľke som pridal nakrájanú chilli papričku a  malú hrsť sušených húb, aby to krásne zavoňalo. Zalial som vodou v ktorej som včera uvaril špargľu a nechal som to povariť. Potom  som to rozmixoval, pridal som sladkú smotanu na zjemnenie chute a nechal som to spolu prevrieť. Na tanier som dal krémovú polievku, ozdobil som ju špargľou, 4 pásikmi šunky a 19 kvapkami olivového oleja...dobrú chuť :-)

2 komentáre:

  1. super vynikajúca polievočka. Všetci sme si na nej pochutili. A veľmi sýta.

    OdpovedaťOdstrániť