nedeľa 5. júna 2011

Plnené šampiňóny

...s paradajkou, mozzarellou, bazalkou, gorgonzolou a vlašským orieškom...


Suroviny
  • veľké šampiňóny, mozzarella, cherry paradajky
  • čerstvá bazalka, pór, syr gorgonzola, vlašské orechy
  • olivový olej, čerstvo mleté korenie, tenké plátky oravskej slaniny
  • soľ
...z umytých šampiňónov som vybral nohy a hlavičky som rozložil na plech. Do každej som kvapol olivový olej. Polovicu som naplnil syrom gorgonzola a strčil som tam aj kúsok vlašského orieška. Do ostatných som vložil lístok bazalky, rozkrojenú cherry paradajku, kúsok mozzarelly a koliesko póru...


Dal som do rúry, vyhriatej asi na 150°C, tak na 25 minút. Šampiňóny pustili kopec šťavy, tú som potom použil do polievky. Pokiaľ sa to všetko zapekalo a rozvoniavalo, z paradajok, póru, mozzarelly, lístkov bazalky a jarnej cibuľky som spravil šalát...ochutil som ho len olivovým olejom, čerstvo mletým čiernym korením a soľou...


Pred koncom pečenia som ešte postrkal pomedzi šampiňóny plátky oravskej slaninky, aby trošku schrumkovatela. Podával som s pečivom...dobrú chuť :-)


QR Code - stiahni si recept do mobilu


8 komentárov:

  1. Hriby v kazdej podobe zboznujem a toto vyzera suuuper:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ďakujem :-) som rád, že sa vám recept páči...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. A kto nemá všetky ingrediencie môže skúsiť len gorgonzola + špenát. Tiež vynikajúce.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. súhlasím...v jednoduchosti je krása :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. To vypadá náádherně, vyzkouším, díky.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Výborné, robili sme ako predjedlo pre návštevu a malo to úspech a spravíme si aj na Silvestra :-)
    Dominika

    OdpovedaťOdstrániť