pondelok 27. júna 2011

chicken lollipops

 ...kuracie krídla trošku ináč, s bazalkovo jogurtovým dipom a varenými zemiakmi.  Môžu byť obaľované a vyprážané, pečené, grilované a aj ináč upravené. Niekedy dávno som videl  video, ako vykostiť kurča a tá časť s krídlami sa mi veľmi páčila...


 Suroviny
  • kuracie krídla, cesnak, korenie Tandoori Masala
  • olej, bazalkové pesto
  • biely jogurt
...z nakrájaného cesnaku, oleja a korenia Tandoori Masala som spravil marinádu. Kuracie krídlo som pevne chytil, vo vrchnom kĺbe som ho prelomil a ťahal smerom dole, ukázali sa kostičky...

...potom som krídlo v kĺbe rozrezal...


a tú tenšiu kostičku som úplne vylomil...


...mäso som stiahol až dole. Na najhrubšej, spodnej časti krídla som mäso okolo kosti narezal a tiež som ho stiahol až dole. Bolo to pomerne rýchle, ale chcelo to aj trošku sily...


...mäso som natrel marinádou a dal som na plech do rúry, 180°C a asi 35 minút. Včera som si spravil bazalkové pesto (bazalka, kešu oriešky, cesnak, olivový olej, chilli, soľ), tak som ho zmiešal s bielym hustým jogurtom, výborný dip. Potom som ešte po okrajoch pestom zašpinil tanier, lebo je to moderné :-) ...dobrú chuť...


QR Code - stiahni si recept do mobilu




9 komentárov:

  1. Jeeeej! Toto vyzera byt dobry napad, ja sice nic okrem prs z kurata nekonzumujem, ale toto by som si urcite dala...Super! A dresing sa mi pozdava tiez...a ten "zafulany" tanier, to proste musi byt ;o)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vyzerá to nielen chutné, ale aj zábavné :-) Toto jedlo má určite právo, aby sa nazývalo "mäso s rúčkou" :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ďakujem :-) hehe, mäso s rúčkou :-)))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. fiiha,tak toto je velmo efektne!!!ja som zial podla popisu moc nepochopila,ako na to,ale to bude asi mojou blond:)))kazdopadne ,musim nejake video nastudovat:)))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. som rád, že sa recept páči... tu je to trošku podrobnejšie a aj s videom :-) http://varecha.pravda.sk/recepty/kuracie-palicky-fotorecept/18068-recept.html

    OdpovedaťOdstrániť
  6. parááda, to je je úžasné Ben, musím jednoducho musím niekedy ukuchtiť mojim dcérkam, tie milujú tiež takého všakovaké krídelkové inšpirácie

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nápad ako hrom. Som inšpirovaný!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. som rád :-) a môže byť rôzna "povrchová úprava" :-) nabudúce pripravím vyprážané so sezamom...

    OdpovedaťOdstrániť
  9. jéé skvelý nápad, už viem čo na najbližšej oslave :-) v sobotu?

    OdpovedaťOdstrániť