pondelok 9. mája 2011

Rýchla večera z woku

...aj vám sa určite stalo, že v mrazničke bol kúsok takého mäsa, kúsok iného, v chladničke, taká zeleninka, hentaká zeleninka a čo s tým...napríklad toto :-)



Suroviny
  • kuracie srdcia, bravčové pliecko
  • mladá cuketa, stonkový zeler
  • chilli, cibuľa, cesnak
  • šampiňóny
  • čierne mleté korenie, soľ, sójová omáčka, olej
...začal som krájaním. Kuracie srdcia po dĺžke, bravčové mäso na pásiky, šampiňóny na hrubšie plátky, cibuľu tiež na plátky, cesnak na drobno, chilli na pásiky, stonkový zeler na kúsky a keď som niečo zabudol , tak to nakrájajte len tak, ledabolo :)


Do rozpáleného woku som dal lyžičku oleja a postupne som začal wokovať :-), ale každú potravinu samostatne, použil som len čerstvo mleté čierne korenie a soľ, ale tú až pred koncom opekania, lebo som to nechcel dusiť, ale zatiahnuť a nechať chrumkavé...
Keď som opekal kuracie srdcia, tak som pridal trošku sójovej omáčky, aby som zvýraznil ich krásnu tmavú farbu, mám rád na tanieri kontrast. Na tanier som naložil zeleninku, potom šampiňóny, kuracie srdcia a na vrch rezance bravčového...dobrú chuť



QR Code - stiahni si recept do mobilu 



4 komentáre:

  1. Ben, tak toto je suprové, urcite niekedy skúsim!!!mnaaaaaaaaaaaaaaaam

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ďakujem :-) mäsko bolo šťavnaté a krehké, zelenina chrumkavá...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. práve som tento tvoj receptík obdivovala na vareche ... krásne foto, krásny recept, ako vždy :)

    OdpovedaťOdstrániť