streda 13. apríla 2011

Domáce rezance s pikantným hovädzím mäsom

...široké domáce rezance so špenátom a lupienkami hovädzieho mäsa na tymiáne...


Suroviny
  • 200g múka polohrubá, 200g múka hrubá, 4 vajcia
  • lístkový špenát, 200g hovädzí močing (nožina)
  • paradajky v konzerve (2ks), cibuľa
  • cesnak, bazalka, tymián, chilli papričky
  • olej, čierne mleté korenie, soľ
...z múky, vajec, nadrobno nakrájaných špenátových listov a soli necháme robota vypracovať dobré cesto, ktoré necháme odpočinúť v chladničke aspoň 30 minút. Zmrznuté hovädzie som nakrájal na lupienky, čím tenšie, tým lepšie...


...vo woku som rozpálil olej, pridal som k nemu cibuľu nakrájanú tiež na lupienky, polovicu cesnaku, tymián, potom mäso, čierne mleté korenie a soľ. Po chvíľke (5-7min.) bolo mäsko hotové, dal som ho na tanier, nech si tiež odpočinie...do toho istého woku som dal lyžicu oleja a dve konzervy lúpaných paradajok... dôležité: konzervy som otvoril a do woku som dal len ich obsah :-) Potom som pridal zvyšok cesnaku, bazalku, soľ, čierne mleté korenie, vydusil som prebytočnú šťavu a prihodil som nakrájané chilli papričky. Odpočinuté cesto som rozdelil na 4 časti, vyvaľkal som ich, nechal som trošku obschnúť a nakrájal som ledabolo naozaj široké rezance. Snažil som sa, aby bol každý iný...nech hneď vidieť, že sú domáce :-) Voda mi už vrie, osolil som ju a odvaril rezance, stačilo im pár minút.
...k paradajkám som pridal odpočinuté hovädzie a nechal som to spolu prevrieť. Na tanier som naložil rezance, pridal som paradajky s hovädzím, do ruky som si dal vidličku a potom už len ...dobrú chuť :-)


QR Code - stiahni si recept do mobilu

4 komentáre: