streda 23. februára 2011

Kuracie prsia v sezame


Mám rád chuť sezamu na jazyku...




Suroviny
  • kuracie prsia, sójová omáčka
  •  solamyl (na zahustenie), sladká čilli omáčka
  •  sezamové semená, cesnak, olej, soľ
...očistené kuracie prsia som nakrájal  na kocky, cesnak na plátky. 
V malej nádobe som rozmiešal sójovú omáčku s chilli omáčkou a solamylom, pridal som  asi 1dcl kuracieho vývaru, ak nemáme tak vodu...vo woku na rozpálenom oleji som orestoval plátky cesnaku (asi 30 sec.) potom som pridal kuracie mäsko a keď sa zatiahlo a zmenilo farbu (cca 5-6 min) ...zalial som omáčkou a restoval ešte asi 3 minúty potom som odstavil a zasypal sezamom. Dôkladne premiešame, aby sa každé mäsko dobre obalilo. 
Dochutíme soľou a ak treba pridáme ešte sladkú chilli omáčku. Necháme pár minút odpočinúť, podávame s blanšírovanou brokolicou, alebo s niečím iným a suché biele víno je ideálne...dobrú chuť



QR code - stiahnite si recept do mobilu

7 komentárov:

  1. Ja pridávam do základnej omáčky ešte cukor, mám to rád hodne nasladké.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dnes som ich robila.....sú výborné

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ...mal som sladkú sójovku, takže ja bez cukru :) ...som rád, že chutilo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vyyyboooorneee :-) Chutilo , palilo od chili :-) , namiesto cukru sme pridavali med a bolo to super :-) *****

    OdpovedaťOdstrániť
  5. To vypadá skvěle. Díky za recept, vyzkouším...

    OdpovedaťOdstrániť